kartun widget

Sunday, May 3, 2009

pertandingan menembak m-16

untuk latihan bulan ni,ada latihan menembak lak sterusnya buat pertandingan sekali. acara berlangsung di lapang sasar uitm dungun.untuk pertandingan kali ni diadakan pertandingan antara kompeni. wlaupun kompeni aku kalah,x kisah la..hehe..sbb anak buah tak ramai yang datang.aku lak masuk team pegawai.fuh,lama gak tak menembak..camne pun best gak la.sbb dpt jaringan ke-2 tinggi dalam ranking pegawai.hehe..ok la tu kan?
seingat aku,last menembak masa ditauliahkan dulu di ukm,bangi.tu pun sbb aku masuk team merentas halangan buat latihan.jadi ada la part menembak dalam jarak 50 meter kalo tak silap. yang semalam punya rasanya 100 meter.

suasana menembak

aspek keselamatan harus diutamakan.jurulatih sentiasa pantau tindakan rekruite. hal ini kerana peluru yang digunakan adalah peluru betul.jika tersilap langkah, buruk padahnya.


antara hadiah yang disediakan.sebenarnya ada satu lagi hamper yang besar,aku x sempat amik gambar.hehe..

upacara pembahagian hadiah.mereka ditempatkan kompeni masing-masing.

2 comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin