kartun widget

Tuesday, May 5, 2009

hai motorku...



hari ni aku terpaksa sampai lewat ke tempat praktikum.huhu...tayar motor lak bocor.adui..mujur ada pam kat umah.leh la bg spare angin untuk sampai ke workshop. alang-alang dah sapa workshop aku tukar la skali minyak hitam..lama tak service kan..
nanti susah lak..kalo tau naik je.hoho..

p/s: nanti pak cik kayo pak cik nak beli kereto plok.haha..


aku nak beli kereta camni,masalah tayar bocor dah tak de dah..tahan beb!

4 comments:

  1. korang nk beli kereta ape?

    ReplyDelete
  2. ko mane leh naik kete.. nnti jadik kete tanpa pemandu..hakhakhak.. ampun pung..haha

    ReplyDelete
  3. kete mcm tu susah kalau hujan, nak turun susah hu3...beli la keretapi, leh la muat ramai sikit, tayar pun tak kan bocor punyer..he3

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin