kartun widget

Sunday, May 17, 2009

Kebun mak Teh dan Seekor Burung

2 hari lepas hj.ismail dh bersihkan kebun m.teh.kasi licin...jadi dah terang la sekarang kat situ..pikir -pikir bagus gak.bersih sikit area tu..sekarang tepi kanan dan kiri umah dah terang.kawasan hj.ismail tu dia nk buat bangsal katenya..
mungkin bangsal kayu kedai hardware dia kot..

pandangan sisi umah gue..hehe..area dalam bersih beb!luar je..cam semak.hoho..
umah warne pink!jambu tul...


hal ni pulak mengenai seekor burung.aku pun x pasti burung ape nih.dia tengah ran' telur kat laman umah aku.yang peliknya dia x lari tau..walaupun aku datang dekat.
dia buat duk situ je kat bawah pokok rambutan.

tengok gambar nih,aku ngan burung tu sekaki je.dia tak lari pun..korang tau ke ape nama burung nih?aku dh tanye dia ..tp dia tak jawab.adui..aku pun tanye mak bapak ader lagi tak?duk sini dh mintak kebenaran lum?dia senyap je..bisu ke malas nak cakap.dalam hati aku..mesti tak de mood nih,tengok aku kcau dia..ish2..
korang tau ke ape nama burung nih?

8 comments:

  1. aku nk bg nama burung senyap je..

    ReplyDelete
  2. sia pokok2 pisang mok teh, tp elok gak..terang benderang sket...

    ReplyDelete
  3. wish dh pandai ckap ke?akakaka..

    ReplyDelete
  4. wat gok bulat kat burung tuh, dok napok starang..beccor jer..

    ReplyDelete
  5. pkai komputer murah bakpong..haha..
    office aku pkai LCD17 ok je.hahaha

    ReplyDelete
  6. betoi gak komen mia2..igt suma opis kayo ka..mntg2 depa2 hebat ckit lekehla org kt bwah ni..jenoh dok bkak mata nk cri burung2..cm pertndingn cri burung tersembunyi je,mujur mata ni trng gak..nmpk la imbas2 ckit iras batang pokok n daun kering2..pape pn xpe la,xyah la dok kaco burung2,kang xpsal2 die ckp suh teman kang..lari lak..haha
    oo..2 rumah wak ye..jmbu la gak..hehe..tp x kisahla asal sedap mata memandangkn..

    ReplyDelete
  7. sape Anonymous nih?name pn takut ke nk publish?
    pkai name Anonymous..ble nk maju..

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin