kartun widget

Sunday, December 11, 2011

weekend


setiap kali hujung minggu pasti aku benggong memikir "apa aku nak buat yer..?" dah hampir 5 bulan dibumi kenyalang seolah dah terasa boring.huhu...apa la nak jadi...Biasa rutin weekend adalah men boling(sekitar riverside) dan tgok wayang (sekitar the spring-shoping complex sekitar bandar kuching). hanya the spring aku rasa mudah dan selesa. len2 tempat ntah..x syok sgt. inilah dugaan duk diperantauan kan?hehe..
minggu ni aku banyak duk mess tengok tv, men pool, mkn...tu je. hehe...free kan? jd kita gunakan semaksima mungkin. kalo kuar slalu pn abis duit gak...kan?
bln dpn aku cuti..lambatnya rasanya..dah x sabar. tu la bab kata pepatah "hujan emas dinegeri org, hujan batu dinegeri sendiri , elok lagi dinegeri sndiri..."

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin