kartun widget

Tuesday, April 14, 2009

microsoft microsoft



beberapa minggu nie, pejabat aku jadik kecoh lak..ye la company kan..dgar kabar geng microsoft nak datang check komputer. jadi setelah pihak atasan bermesyuarat dan membuat keputusan menukar semua desktop staff dan praktical ngan pc baru.
nak kate baru x de la jugak sbb pc ni dah pnah guna semasa di event SUKMA di terengganu 2008. sumua window (operating system) gak perlu ditukar baru-must be original. kalo x, saman akan dikeluarkan.
fuh..susah2..aku la..seminggu dua nie x ley nk buat sistem e-contact..sbb software macromedia dreamveaver aku da pkai key.hal mcm ni x leh guna sbenarnya.salah disisi undang-undang.hehe..tp x kisah la,aku sambung buat kt umah je la.laptop kan ader. x gitu..hoho..
dan kpada korang yang still x tau pasal ni..hati2 guna window ok.aku tau window korang pasti cetak rompak.sbb korang x mampu nk beli..haha..window ori dah hampir rm500.00 tau.

1 comment:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin