kartun widget

Friday, January 15, 2010

yahoo..surat tawaran dh sampai!


semalam surat tawaran TUDM dah sampai umah.hehe..seronok dengar.perlu lapor diri 22hb 2.jadi kiranya bulan depan la.23hb lak dah majlis angkat sumpah.dan seterusnya automatik dah x leh kuar dari perkhidmatan.kalo kuar gak , nama akan black list dan akan masuk mahkamah tentera.hopefully, x de la.sbb semangat skrang ni pn tinggi.hehe..
dan persiapan juga banyak perlu disediakan.pelbagai kelengkapan perlu dibawa.
takpa la kan?skurangnya bln 2 dh start gaji.
Gred gaji aku p1T1. basic around rm2100.bersih leh la rm2400 kalo mase kursus.ble posting baru leh besar lagi.ok la tu kan?leh la bina masa depan.


8 comments:

  1. ni dah masuk TUDM, kalau nak blanje kitorang..jgn sampai curi enjin jet ke, kipas ke, tayar ke...cuti duit sndiri dah ler! :P

    ReplyDelete
  2. tahniah ekkk senior it...ps ni boleh la coding dalam jet hehehe

    ReplyDelete
  3. nanti aku coding jet bw sendiri je..hoho..

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum
    Tuan Saiful,nak tanya anda dapat gaji gred P1T3 start Perajurit Muda kew?

    ReplyDelete
  5. wsalam..

    skim gaji sy z19. bermula p1t1. sy skim graduan jd trus dpt kapt.

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin