kartun widget

Wednesday, January 27, 2010

sayonara = cagamas


salam buat semua. berita ni sepatutnya minggu lepas lagi aku update.tapi oleh kerana kesibukan masa yang tak dapat izinkan jadi aku update hari ni..hehe..sori la sume ek.
segala kesulitan amat dikesali.gambar diatas adalah office aku hampir 6 bulan aku disana tau bekerja di kota putrajaya.pengalaman ok la..sebab belajar benda baru yang mana sebelum ini mmg tidak diajar di mana2 pusat pengajian.


ini antara geng yang rapat la.(dari kiri: nisa,aku,nurul dayah,suzie,hanum dan syawal).sebenarnya depa sume ni adalah senior aku.awal 2 minggu je.hahaha..
batch aku lak sempat amik gambar.huhu...



ni adalah partion yang aku merempat.hhehe...mmg haru-biru sikit,sebab tempat ni aku buat akaun.


ini lak dibilik fail.disini hampir semua fail peminjam rumah dari tahun 70-an sampai sekarang.jadi disini fail mmg jutaan la.bayangkan fail disini terpaksa disediakan 2 tingkat bangunan tadi bagi menampung fail peminjam.


2 comments:

  1. Wah cam best je tempat keje lama ko tuh

    ReplyDelete
  2. best ke ?pening la ayu...huhu..
    kekadang tekanan gak.tp kekadang best gak.
    hahaha..

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin