kartun widget

Wednesday, November 30, 2011

Plan Bercuti


Perancangan yang dirancang telah ditetapkan. aku telah memutuskan 16/1/12-31/1/12 aku balik bercuti di kampung. wah..lama betul rasanya x balik. tiket pon dh booking. semalam juga aku dh buat permohonan bercuti. sebenarnya cuti aku banyak lagi..sebelum ni pun mana pernah cuti.. dah 2 tahun tak cuti..dashyat tu..harapkan weekend. hikhik.. cuti tahunan da 30 hari lagi. ballance cuti tahunan 2010 hanya boleh dibawa 15 hari sahaja. rugi la tahun lepas x cuti..huhu..nak buat camne, kepentingan perkhidmatan harus diutamakan "service before self".
plan ni juga disebabkan ada adik beradikku yg len bercuti. kalo ramai ada kat kampung, baru seronok kan? kalo sorang x seronok la..x berbaloi kos yang ditanggung.


Jadual perjalanan dari Kuch- kL & Return

Jadual Perjalanan dari kL - Trgnu & Return

nampaknya kalo cuti 2 minggu di semenanjung, elaun malaysia timur akan hangus..huhu.. kerana emt hanya dibayar pada kakitangan kerajaan yang menghulurkan khidmatnya di bumi sabah/sarawak. hampir rm300+ aku rugi woo kalo 15 hari..ayo.. hehe.tp x kisah la..janji wa dpt balik kg...yahoo...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin