kartun widget

Saturday, August 7, 2010

website intake22 terkubur?


website intake22.ning.com dianggarkan dapat bertahan 2 tahun setengah.lama gak tuh..
aku create ruangan website tu khas untuk budak2 skuad aku geng palapes darat uum intake ke 22.banyak kami habiskan masa disitu demi meningkatkan semangat setiakawan dan keeratan kami.nampaknya sekarang pihak domain dah buat plan baru dimana kami perlu memilih plan yang diberi atau keluar dari domainnya.walaupun banyak perkara2 yang disembang disitu termasuk gambar,muzik,video ..aku terpaksa lupakan sebab masalah duit.

kalo nak hitung bukan mahal sangat pun kan? tp kemudian hari..em...masalah gak.
tempat untuk bersua dalam ruangan internet nih kan banyak.
jadi penyelesaian yang aku buat,aku dh create group tuk diorang khas untuk intake22 palapes uum.sebab masing2 ramai ade facebook.jadi ok la gak kan?free lak tuh..
ok.semoga laman baru terus bersinar dan dapat sambutan dari budak skuad aku..

laman baru di ruangan facebook.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin