kartun widget

Wednesday, June 23, 2010

makan besar lagi (abg Nie & Kak La)

salam sejahtera bat semua..

pengembalian aku ke kampung baru-baru ini tidak dilepaskan dengan meluangkan masa bersama ahli keluargaku. jutaan ribuan terima kasih pd abg sulungku yang berada dr Dungun sanggup pulang ke rumah pusaka demi kasih syg pd adik adik..hehe..
sbenarnya abg nie baru shj pulang dr KL brcuti bersama keluarganya.dengar je aku call cakap balik kampung bercuti maka dia pun balik..aku begitu terharu..
oleh sbb gaji pertamaku ,aku mmg dah niat nak belanja sume ahli keluarga..jadi aku tunaikan buat kali ke-2 kpd ahli yg belum merasa gaji aku..

petang itu,kami keluar mencari kedai.lokasinya di dpn masjid terapung.Restoran Norazila kalo tak silap.masakannya nice..sbb smua order abg nie yg apply.aku nak bayar je..hihik..(ini adalah keluarga abg Nie).


Tidak lupa juga aku pun call akak keduaku kak La yang berada di chendering sanggup pulang dan makan bersama.sayang skali abg iparku tak dapat datang kerana kursus.





kepada yang len yang belum terasa gajiku buat surat ok.nanti aku putuskan ble kita nak makan lagi..hahahha..


kerabu sotong..paling lazat..urmmM...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin