kartun widget

Sunday, October 11, 2009

konvokesyen..


sbenarnya citer ni dh seminggu berlalu..huhu..
bz punya pasal..tak dpt la update blog.namun, berita ini harus juga dimuatkan supaya semua peristiwa penting askarhijau tidak dilupakan.banyak peristiwa menarik berlaku pada minggu lepas sewaktu konvokesyen UUM kali ke-2.konvo ni tak banyak aku amik gambar,sbb hari kejadian abih keluar dewan hujan lebat.jadi tak amik la gambar.
aku just ajak family p library.jd ni la gambar yg ader bersama family.huhu..
gambar aku yg len2 ade pd kamera kawan2..weh, oDD, maa ble nk past gambar aku?
haha...

ble ade event besar scara tak langsung dapat la jumpa ngan kawan2..ye la kan,masing2 banyak dh keje dan bw haluan masing2.so, pada petang kami telah mengadakan sesi bermain boling.hehe..walaupun aku tak menang,tp ok la..haha..pada sebelah mlm lak,kami buat re-union. bakar sosej,ketam, bebola ikan, ikan keli(Hasil hakim memancing- 3ekor saiz 2kg setiap seekor).

pada konvokesyen aku lak,antara yg dpt hadir hanyalah 2 keluarga..utk mereka aku sewa la homestay bg mereka selesa.tak la susah nanti nk dtg,hehe..
masalah tempat bermalam dh tak de masalah.
suasana konvo aku rasa biasa shj, tak seperti masa tauliah palapes dulu..
kalo dulu raptai utk dewan sampai seminggu.just dlm dewan tu..yg ni, raptai pn tak de.haha..relek je.


p/s:kepada kawan2 terbabit yg konvo bersama aku,tahniah diucapkan.

2 comments:

  1. aik, dua gambo ni mcm pernah au tengok..tapi di mana yea?

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin