kartun widget

Saturday, September 5, 2009

ke PD lagi..


hujung minggu ni terpaksa p PD lagi.surat tamat pegajian dan tranksrip sementara dh sapa..dh lama aku tggu..sepatutnya minggu lepas lagi sampai cni.huhu...uum memang banyak main..hampir 2 minggu baru nak sampai surat tu..
aku nk apply GSTT lak.nk jadi cikgu.haha..susahnya nk keje...huhu..
borang pn lum isi.sbb baru dapat,ni pn member yg bgtau...tarikh tutup 9 september.
huhu..dh dekat dh..mujur aku duk putrajaya..rasenya leh antar on the spot.
keje skrang lagi banyak tekanan.skrang aku tak proses fail lagi..
sekarang kne buat akaun lak.fuh..pening main ngan angka dan nombor.
dh la basic x de.tu jadik payah tu...hahaha...
takpe belasah je...janji ciap.


p/s: harap Rezeki bertambah baik..amin.

2 comments:

  1. Pung Camne aku x dapat lagi transkrip sementara?? surat Utang UUm ada ler.. nape aku x tau ada GSTT kuar.. Hampeh tol.. aku nak apply jadi guru besar leh?

    ReplyDelete
  2. haha..weh,kalu nk transkrip smentara apply kat HEA la.download borang kat lamanweb HEA. guru besar dh penuh la..guru kecik ader la..

    nk borang GSTT minta kat jab.pelajaran negeri.

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin